Συνταγές

Γλύκισμα με Κρέμα Καρύδας

Κυριακή Απέργη
Συντάκτης : Κυριακή Απέργη

Ένα δροσερό γλυκό πλούσιο σε ασβέστιο για τα μικρά και μεγάλα παιδιά. Η καρύδα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, συμπεριλαμβανομένων των λιπαρών μέσης αλύσου που μπορεί να αυξήσουν τον μεταβολισμό, να προωθήσουν την απώλεια βάρους και να βελτιώσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου. Σιγουρευτείτε ότι η κρέμα καρύδας που αγοράζετε δεν περιέχει ζάχαρη. Οι σπόροι chia είναι πλούσιοι αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής και τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς. Αν και δεν έχουν πολύ γεύση, παίρνουν μια υφή σαν ζελέ όταν μουλιάσουν και στην συνταγή μας δημιουργούν μια γευστική «ωμή» μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη.

 

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΜΕΡΙΔΕΣ:

  • 1 κονσέρβα άγλυκη κρέμα καρύδας
  • 300 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
  • 1 φακελάκι ζελέ ανανά χωρίς ζάχαρη
  • 2 κουταλιές σπόρους chia
  • 1 φλ. πολτό από κεράσια ή φράουλες ή φρούτα του δάσους
  • 4 κουταλιές τραγανές μπουκιές Βρώμης Super Breakfast Power Fruits
  • Φρέσκα φρούτα

 

Εκτέλεση:

  1. Ανακατεύουμε τους σπόρους chia με τον πολτό φρούτων αφήνουμε το μείγμα να δέσει όσο φτιάχνουμε την κρέμα.
  2. Ζεσταίνουμε 1 φλ. νερό και διαλύουμε το φακελάκι ζελέ. Αφού διαλυθεί προσθέτουμε την κρέμα καρύδας ελαφρώς χτυπημένη και το γιαούρτι και αναμειγνύουμε μέχρι να γίνει μια λεία κρέμα.
  3. Μοιράζουμε το μείγμα κρέμας σε 4 μπολάκια και από πάνω την «μαρμελάδα» και τα βάζουμε στο ψυγείο για 8- 10 ώρες πριν το σερβίρουμε.
  4. Σερβίρουμε με 1 κουταλιά Super Breakfast Power  Fruits σε κάθε ποτήρι και με φρέσκα φρούτα εποχής.