Συνταγές

Πουτίγκα Λιναρόσπορου με Μήλο και Κανέλα

Κυριακή Απέργη
Συντάκτης : Κυριακή Απέργη

Ο λιναρόσπορος είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ω-3 (ΑLA), λιγνανών και φυτικών ινών. Η κατανάλωσή του είναι ευεργετική στην απώλεια βάρους, στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού. Η κανέλα βοηθά επίσης στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και μπορεί να βελτιώσει την υγεία του εντέρου. Σε αυτή την συνταγή ο λιναρόσπορος κρύβεται σε μια πλούσια κρέμα και μαζί με τις διαλυτές φυτικές ίνες από το μήλο και τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες της κανέλλας και καταναλώνεται ευχάριστα προσφέροντας μας γεύση και θρέψη.

 

ΥΛΙΚΑ για 1 μερίδα:

  • 1/2 φλιτζάνι πολτό μήλου (έτοιμος βιολογικός πολτός χωρίς πρόσθετη ζάχαρη ή βράζουμε ένα ξεφλουδισμένο μήλο για 10 λεπτά και πολτοποιούμε)
  • 1 κουταλιά σούπας τριμμένο λιναρόσπορο
  • ¼  κουταλάκι του γλυκού κανέλα Κεϋλάνης
  • 3 κουταλιές στραγγιστό γιαούρτι
  • 2 κουταλιές τραγανές μπουκιές Βρώμης Super Breakfast με ταχίνι
  • Φετάκια μήλου

 

Εκτέλεση:

  1. Ανακατέψτε τον πολτό μήλου με τον λιναρόσπορο και την κανέλα  σε ένα μικρό μπολ.
  2. Αφήστε το μείγμα να δέσει για 3 ώρες τουλάχιστον
  3. Σερβίρετε με το γιαούρτι και τo Super Breakfast και διακοσμήστε με λεπτές φέτες μήλου.