Συμβουλές

Φάγατε βρώμη σήμερα;

Κυριακή Απέργη
Συντάκτης : Κυριακή Απέργη

Η βρώμη είναι από τους πιο θρεπτικούς, αλλά και πιο «παρεξηγημένους» σπόρους στη γη. Το όνομά της προέρχεται από το βρῶμα «φαγητό» < θ. βρω- βιβρώσκω. Στην πραγματικότητα η βρώμη είναι ένα δημητριακό ολικής αλέσεως και μια μεγάλη διατροφική πηγή σημαντικών βιταμινών, μετάλλων, φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών και πιο πλούσιο σε πρωτεΐνη σε σχέση με άλλα δημητριακά.

Όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση βρώμης λόγω των διαλυτών φυτικών ινών, κυρίως της β- γλυκάνης, αλλά και των ισχυρών αντιοξειδωτικών που περιέχει, προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία.

Η βρώμη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης και του σακχάρου στο αίμα, να προάγει την υγιή χλωρίδα του εντέρου και αυξήσει το αίσθημα της πληρότητας. Μπορεί επίσης να ενισχύσει το ανοσοποιητικό και να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων διαφόρων παθήσεων του δέρματος και του αναπνευστικού.

Τα δημητριακά της σειράς Super Breakfast περιέχουν βρώμη σε αναλογία άνω 50% του προϊόντος, ενώ διατίθενται σε 3 ξεχωριστές γεύσεις με Ταχίνι και κακάο, με μαύρη σοκολάτα και με Power Foods, που θα ικανοποιήσουν κάθε γούστο. Είναι πηγή φυτικών ινών για ένα υγιή γαστρεντερικό σύστημα, βιταμίνης Β1 και φωσφόρου για ένα υγιή μεταβολισμό, ενώ είναι ένα ελληνικό προϊόν χωρίς GMO.

Δοκιμάστε τα με γάλα, γιαούρτι, κεφιρ, χυμό  ή σε smoothie bowl σαν πρωινό ή ελαφρύ γεύμα για μια απαιτητική μέρα ή ακόμα και σκέτα σαν ένα γρήγορο σνακ μαζί με φρέσκα ή ξερά φρούτα.

Εσείς φάγατε super breakfast σήμερα;

Πηγή Κυριακή Απέργη