Συνταγές

Parfait Γιαουρτιού με Super Breakfast

Κυριακή Απέργη
Συντάκτης : Κυριακή Απέργη

Ένα ελαφρύ και νόστιμο γλύκισμα ιδανικό σαν πλήρες πρωινό πριν ή μετά την προπόνηση.

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι στα «καλά» για την υγεία της καρδιάς μονοακόρεστα λιπαρά και έχουν ευεργετικές επιδράσεις στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Μελέτες δείχνουν επίσης ότι μπορούν να μειώσουν την όρεξη και να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

 

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 2 ΜΕΡΙΔΕΣ:

  • 1 κεσεδάκι στραγγιστό γιαούρτι 2%
  • 1 κουταλιά μέλι ή σιρόπι σφενδράμου ή στέβια
  • 1 βολβό φυσική βανίλια
  • 4 κουταλιές τραγανές μπουκιές Βρώμης Super Breakfast με ταχίνι
  • 1 κουταλιά τριμμένοι ξηροί καρποί
  • 1 φλ. φρέσκο μάνγκο, ροδάκινο ή βερίκοκα κομμένα σε καρέ ή ρόδι

 

Εκτέλεση:

  1. Ανακατεύουμε το γιαούρτι με το γλυκαντικό και τους σπόρους της βανίλιας
  2. Ανακατεύουμε την granola με τους ξηρούς καρπούς
  3. Γεμίζουμε τον πάτο 2 ποτηριών με το ¼ του μείγματος γιαουρτιού, από πάνω τοποθετούμε το ¼ του μείγματος της granola και το ¼ των φρούτων.
  4. Επαναλαμβάνουμε τελειώνοντας με φρέσκα φρούτα
  5. Αφήνουμε το γλυκό στο ψυγείο να παγώσει και να δέσει για 2-3 ώρες και σερβίρουμε