Συνταγές

Chia pudding μπανάνα με Super Breakfast

Κυριακή Απέργη
Συντάκτης : Κυριακή Απέργη

Οι σπόροι Chia σπόροι είναι η καλύτερη γνωστή πηγή φυτικής προέλευσης ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, ακόμα και από τον λιναρόσπορο. Περίπου το 75% των λιπαρών οξέων των σπόρων chia αποτελούνται από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (άλφα λινολενικό λιπαρό οξύ (ALA)), ενώ περίπου το 20% αποτελείται από ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.

Υλικά για 2 μερίδες

  • 1 μέτρια ώριμη μπανάνα
  • 1 φλ γάλα αμυγδάλου
  • 2 κουταλιές σπόροι chia
  • Φυσική βανίλια
  • 2 κουταλιές Super Breakfast με ταχίνι
  • Φρέσκα φρούτα

Εκτέλεση

Λιώνουμε στο μπλέντερ την μπανάνα με το γάλα.

Ανακατεύουμε το μείγμα με τους σπόρους και σερβίρουμε σε μπολ γαρνίροντας με ενδιάμεσα φρέσκα φρούτα και Super Breakfast . Αφήνουμε το μείγμα να δέσει για τουλάχιστον 1 ώρα στο ψυγείο.

Γαρνίρουμε με φρέσκα φρούτα

 

Κυριακή Απέργη
Διαιτολόγος- Διατοφολόγος